Saturday, March 15, 2008

Ahh Hishamudin pulak!!!!....

Sejak bila ahli UMNO tidak boleh bersuara? Sejak bila ahli UMNO tidak boleh menyuruh pemimpinnya mengambil tanggungjawab tentang sesuatu masaalah yang berbangkit? Salahkah Dato Mukhriz menyuruh Pak Lah berhenti! Apa bezanya Mukhriz dengan seluruh rakyat dan ahli UMNO yang setiap hari di kedai kopi, di coffee house, di kampung yang semuanya tidak puas hati dengan Pak Lah dan mahukan PM berhenti.

Masaalahnya, Pak Lah masih memekakkan telinga dan hanya mahu mendengar berita yang baik-baik sahaja dari para penasihatnya. Masih seronok, masih ramai lagi berbaris untuk mencium tangannya.

Hishamudin juga merupakan satu punca mengapa prestasi BN begitu buruk. Orang-orang China tidak pernah lupa dengan lagaknya. Lupakah kita dengan retorik basinya mencium keris di PWTC. .. Naibnya, KJ pun sama... Dan kepada mereka ini, Pak Lah menyerahkan soal Mukhriz untuk diselesaikan...? Mereka juga sudah hilang kredibiliti..

Bila agaknya pemimpin UMNO mahu sedar tentang realiti yang mereka perlu bertindak?! Moga makin ramai lagi pemimpin saperti Mukhriz akan muncul dalam masa terdekat dan dengan berani menerima hakikat bahawa kepala yang busuk perlu di potong......

No comments: